فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مبارک باد

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 4,368 دسته بندی : خبرها
5


حضرت زینب (س) به عنوان الگو و اسوه براى تمامی زنان و مردان آزادی‌خواه و ظلم ستیز در همه زمان‏‌ها مطرح است.

ایشان در کنار برادر بزرگوارشان حضرت امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان با جریان متحجر و منحرفی مبارزه می کردند که به اسم دفاع از اسلام، فاجعه‌ای بزرگ کربلا را به وجود آوردند.

حضرت زینب (س)، یک زن متعلق به دیروز، امروز و فردا است، چرا که کرامت انسان، بندگی خدا، عدالت‌خواهی و شرافت و آزادگی، ارزش‏‎هایی است که به یک دوره خاص یا جامعه خاص متعلق نیست.

حضرت زینب کبری (س) هر روز وجودش از مهر و معرفت رسول گرامی اسلام (ص) جانی تازه می‌ گرفت و از علم و بلاغت پدر گرامی شان حضرت امام علی (ع)، امام اول شیعیان جهان بهره جست و روحش در دامان پرعطوفت مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه (س) به ساحل آرامش رسید.

ایشان پس از شهادت حضرت امام حسین (ع)، خود را موظف به حفظ جان امام سجاد (ع) امام چهارم شیعیان جهان می‌دیدند، به همین علت در سخت‌ترین شرایط در برابر جنایتکاران و ستمگران ایستادند و دوشادوش آن حضرت، با سخنان کوبنده دشمنان اسلام را رسوا کردند.

شبکه ارتباطات لوناپارس فرارسیدن روز پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، بانوی قهرمان اسلام را به همه مسلمانان به ویژه شیعیان و دیگر آزادیخواهان جهان و تمام هموطنان شاغل در حوزه پرستاری تبریک می گوید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف